بهترین متخصص زنان در شمس آباد

زندگی امروزه و مدرن ، تغذیه نامناسب ، سبک زندگی اشتباه ، عدم تحرک و ورزش باعث بروز مشکلات و بیماری های زیادی در زنان شده است . برخی از این بیماری ها پنهان بوده و علائمی ندارد و تنها با معاینه و آزمایش های خاصی تشخیص داده می شود . مراجعه به متخصص زنان به شما در این امر کمک می کند . با ما در ادامه همراه باشید تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم .

متخصص زنان کیست ؟

پزشک متخصص زنان فردی است که در زمینه درمان و تشخیص بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی خانم ها تخصص و تبحر دارد . ارگان های تناسلی خانم ها شامل رحم ، دهانه رحم ، تخمدان ها ، لوله های فالوپ و واژن می باشد . دکتر زنان علاوه بر درمان بیماری های زنان در مبحث زیبایی ظاهر ناحیه تناسلی نیز تخصص دارد .

متخصص-زنان-در-شمس-آباد

حوزه درمانی و تخصصی متخصص زنان در شمس آباد

1. درمانی

پزشک متخصص زنان در درمان مشکلات ذیل به بیمار کمک می کند :

• اختلالات مربوط به قاعدگی مانند سندرم پیش از قاعدگی
  • کیست تخمدان
  • بی اختیاری ادرار
  • بیماری اندومتریوز
  • افتادگی اعضای لگن و مثانه
  • انواع عفونت ها مانند عفونت مجاری ادراری و عفونت واژن
  • سرطان های زنان از جمله سرطان رحم ، تخمدان و دهانه رحم
  1. تشخیص

دکتر زنان با انجام معاینات بالینی و تست های تشخیصی از جمله تست پاپ اسمیر به تشخیص بیماری هایی مانند زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم می پردازد .

1. مشاوره بارداری و زایمان

یکی از مهم ترین حوزه هایی که دکتر زنان در آن فعالیت می کند انجام مشاوره پیش و در طول بارداری به خانم هایی که قصد باردار شدن دارند ،می باشد . آموزش مواردی از جمله تغذیه مناسب ، غربالگری ها ، تحرک داشتن یا خطراتی که ممکن است جنین را در طی بارداری تهدید کند از جمله مواردی است که دکتر زنان در اختیار بیمار قرار می دهد . همچنین مشاوره درباره انتخاب روش زایمان به فرد از دیگر مسائلی است که پزشک به بیمار اطلاعاتی را می دهد . در مرحله آخر زایمان را پزشکی که از وضعیت بیمار از ابتدای بارداری تا این مرحله اطلاع دارد انجام می دهد .

1. زیبایی
اهدای تخمک

یکی از شایع ترین موارد بخصوص در سالهای اخیر انجام جراحی های زیبایی زنان می باشد. پزشک متخصص زنان باید دوره های جراحی زیبایی زنان را آموزش دیده باشد تا بتواند جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی را انجام دهد . عومالی از جمله ژنتیک ، زایمان ، افزایش سن باعث تغییراتی در ظاهر واژن می شود که با اعمال جراحی یا غیر جراحی اصلاح می شود . این جراحی شامل لابیاپلاستی ، واژینوپلاستی ، پرینورافی می باشد .

دکتر لیلا تدین متخصص زنان و زایمان  دارای بورد تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه تهران، به بررسی و تشخیص بیماری های زنان می پردازد. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۲۶۳۲۹۶۲۰ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

چه زمانی باید به متخصص زنان مراجعه کرد ؟

همه خانم ها می توانند از هر سنی حتی زمانی که به بلوغ نرسیده اند به دکتر زنان مراجعه کنند . اما بعد از برقراری اولین رابطه جنسی حتما باید هر ۶ ماه یکبار چکاپ انجام دهند . در صورت مشاهده علائم ذیل فورا به متخصص زنان مراجعه کنید :

• نامنظم شدن قاعدگی
  • خونریزی غیرطبیعی
  • درد های زیرشکم و ناحیه لگن
  • خارش و سوزش ناحیه تناسلی
  • بی اختیاری ادرار
  • بوی بد واژن
  • نازایی ( در صورتی که بعد از یک سال برای باروری بدون روش های پیشگیری بارداری صورت نگیرد )
  • علائم غیر طبیعی در بارداری

2 thoughts on “بهترین متخصص زنان در شمس آباد

1. مهدیس - بهمن ۱۴, ۱۳۹۸ در ۱:۰۳ ب٫ظ

خانم دکتر برای مشاوره قبل زایمان وقت میخواستم. میتونم از همینجا وقت بگیرم؟

• drtadayon - بهمن ۲۹, ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۸ ق٫ظ

سلام با شماره ۰۹۳۶۶۰۶۱۳۸۲ وقت بگیرین