سریعترین روش سفید کردن واژن

با افزایش سن بدن ، دچار تغییراتی میشود. موارد دیگری نیز می تواند منجر به تیرگی پوست شود و ناحیه تناسلی نیز شامل این تغییرات می شود. اما به یاد داشته باشید که بسیاری از این شرایط طبیعی است.

علت تیرگی واژن

مواردی به شرح ذیل باعث تیره شدن واژن می شود:
• پیری و افزایش سن
• استفاده از مواد آرایشی
• عدم تعادل هورمون ها
• کمبود ویتامین
• اضافه وزن
• شیو کردن با ژیلت
• پوشیدن لباس تنگ
• همچنین ممکن است مشکل جدی تری مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک ، سرطان معده ، کم کاری تیروئید ، عفونت ها ، تولید بیش از حد ملانین و سایر اختلالات جسمی داشته باشید.
• اگر واژن شما هنگام برانگیختگی جنسی تیره شود ، این نیز طبیعی است. هنگام رابطه جنسی یا برانگیخته شدن ، به دلیل جریان خون به آن ناحیه هنگام آمادگی برای برقراری رابطه جنسی ، می تواند تیره تر شود. بافت واژن متورم می شود و رنگ کلیتوریس و لب های داخلی تیره می شود.

عکس-سفید-کردن-واژن

بهترین روش سفید کردن واژن

یکی از موثرترین روش ها در سفید کردن واژن استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می باشد . این لیزر دارای تاییدیه پروتکل جهانی است . این روش بدون درد با حداقل تهاجم است .لیزر رنگدانه های تیره پوست را در ناحیه تناسلی از بین می برد که منجر به زیبایی می شود. این وسیله را می توان در کشاله ران نیز استفاده کرد.

لیزر با تحریک پوست به تولید طبیعی کلاژن منجر به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست در این ناحیه می شود ودر نهایت رنگ پوست را صورتی طبیعی می کند. لازم به توضیح است

دکتر لیلا تدین متخصص زنان و جراح زیبایی زنان دارای بورد تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه تهران، به بررسی و تشخیص بیماری های زنان می پردازد. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۲۶۳۲۹۶۲۰ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

آیا سفید کردن با لیزر دردناک است ؟

یکی از مزایای تکنیک لیزر مونالیزا اینست که درمان سرپایی بدون درد و حداقل تهاجمی است. بنابراین ، هیچ برشی لازم نیست و احساس درد تا حد امکان کاهش می یابد.شما تنها در طی درمان ، حس گرمای کمی را تشخیص می دهید که کمی بعد از اتمام جلسه محو می شود.

تنگ کردن واژن با لیزر

مزایای لیزر سفید کننده واژن

• گزینه درمانی سرپایی بدون درد است که نیازی به بیهوشی یا نیاز به دارو برای تجویز ندارد.
• عمل جراحی یک روش تهاجمی است که نیاز به مراقبت های قبل و بعد از عمل دارد و دوره بهبودی بعدی به طور قابل ملاحظه ای طولانی تر است.
• به دلیل اینکه هیچ برشی زده نمی شود عوارضی ندارد .

سفید کردن واژن با کرم

یکی از روش های سفید کردن واژن ، استفاده از کرم های موضعی است. با این حال ، به لایه های عمقی پوست نفوذ نمی کند و نتایج به اندازه نتایج با استفاده از لیزر مونالیزا دقیق یا کارآمد نیست.

سفید کردن واژن با لیزر چند جلسه نیاز به چند جلسه دارد ؟

به طور میانگین نیاز به ۳ جلسه لیزر برای سفید کردن واژن می باشد. با این وجود ، تعداد جلسات بستگی به میزان تیرگی هر ناحیه تناسلی در بیمار دارد و ممکن است جلسات بیشتر یا کمتر باشد .

در طول جلسه مشاوره رایگان ، پزشک وضعیت شما را ارزیابی می کند و به شما توصیه می کند که آیا ممکن است نیاز به انجام جلسات دیگری باشد یا خیر.

مراقبت های بعد از سفید کردن واژن با لیزر

کاربرد لیزرمونالیزا یک روش سرپایی است که نیازی به بیهوشی یا پذیرش در بیمارستان ندارد. بر این اساس ، به محض ترک مطب می توانید زندگی عادی خود را از سر بگیرید. اما به توصیه های زیر عمل کنید:

• از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در منطقه تحت درمان خودداری کنید.
• از پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید.

3 × پنج =