لیزر مونالیزا چیست و چه کاربردی دارد؟

زیبایی در بین خانم ها دارای بیشترین اهمیت است به طوری که در اولویت بسیاری از خانم ها قرار دارد. این زیبایی نه تنها در پوس و صورت اهمیت دارد بلکه در ناحیه تناسلی نیز دارای اهمیت می باشد به طوری که رابطه زناشویی و جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد. به دلیل عوارض جراحی های زیبایی افراد به دنبال روش های غیرتهاجمی هستند که هم ساده بوده و هم هزینه کمتری برای آنها به همراه داشته باشد. یکی از این روش های غیرتهاجمی لیزر مونالیزا است که برای ناحیه ژنیتال کاربرد دارد. در ادامه به بررسی این لیزر و کاربرد آن می پردازیم.

لیزر مونالیزا چیست و چگونه عمل می کند؟

روش غیر جراحی برای ناحیه تناسلی زنان می باشد که بدون نیاز به بیهوشی و بی حسی بدون درد انجام می شود و نیاز به تجهیزات بیمارستان نداشته و در مطب یا کلینیک قابل انجام است.

این دستگاه با به کارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی ها، توانسته است جایگزین مناسبی برای روش های دارویی و عمل های جراحی شود که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت. قابلیت ویژه ای که برای این دستگاه وجود دارد و آن را منحصر به فرد نموده است، این است که می تواند برای بیماری ها و مشکلات مختلف، به گونه ای متناسب با آن ها تنظیم شود و عارضه های موجود را بهبود بخشد.

به عنوان مثال برای درمان تیرگی واژن، لیزر مونالیزا می تواند با استفاده از اسکنرها و قسمت های مختلف، بافت ها و رنگدانه های تیره را تشخیص دهد و فرآیند درمانی و از بین بردن آن ها را آغاز نماید.

لیزر مونالیزا چه کاربردهایی دارد؟

سفید کردن واژن

یکی از شایع ترین روش های زیبایی زنان، زیبایی ناحیه ژنیتال می باشد. بسیاری از خانم ها مشکلات تیرگی این ناحیه را دارند که باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود. سفید کردن واژن با لیزر یکی از بهترین و موثرترین راه های رفع این مشکل است.

جوانسازی واژن

با افزایش سن ناحیه ژنیتال یا قسمت خارجی ناحیه تناسلی جوانی خود را از دست داده و دچار شلی می شود. با این لیزر می توان جوانی و شادابی را به این ناحیه بازگرداند.

سریعترین روش سفید کردن واژن

لابیاپلاستی

یکی از شایع ترین کاربردهای لیزر مونالیزا انجام لابیاپلاستی است. در این روش پوست اضافه در لابیا مینورها با لیزر، کات می شود. این روش بدون بیهوشی و خونریزی انجام می شود. حسن انجام این روش آن است که نیازی به بخیه ندارد در نتیجه اسکار و محل زخم در لابیاها باقی نمی ماند. مدت زمان انجام با این روش حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه می باشد و فرد بعد از اتمام کار می تواند به منزل برود و نیاز به بستری ندارد.

توضیحات دکتر لیلا تدین در مورد لابیاپلاستی با لیزر را با هم بشنویم.

علاوه بر موارد فوق، می توان کاربردهای لیزر مونالیزا را به موارد دیگری نیز تعمیم داد که عبارتند از:

• درمان زگیل تناسلی
  • درمان خشکی واژن
  • درمان دردهای تکراری که حین رابطه جنسی رخ می دهد.
  • درمان بیماری افتادگی رحم
  • تنگ کردن واژن
  • درمان علائم یائسگی و مشکلاتی که برای خانم ها در پی دارد
  • درمان بی اختیاری ادراری با لیزر
  • برطرف نمودن ترک هایی که پس از بارداری ایجاد می شوند و نیز جای بخیه های زایمان سزارین

مزایای استفاده از لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا به علت مزایای فراوانی که دارد، می تواند جزو بهترین روش های درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از این مزایا عبارتند از:

• عدم نیاز به بی حسی یا بیهوشی
  • متحمل شدن درد کم تر نسبت به سایر روش ها
  • رسیدن به نتیجه دلخواه در مدت زمان کم
  • روشی ایمن و قابل استفاده برای کاربردهای مختلف
  • نقشی موثر در تنظیم PH واژن و کاهش عفونت واژن
  • عدم نیاز به بستری و یا استراحت طولانی
  • بهبود روابط جنسی
  • عوارض جانبی کمتر
  • هزینه کمتر نسبت به بسیاری دیگر از روش ها
دی ویدئوی فوق با مزایای لابیاپلاستی بیشتر آشنا شوید.

آیا استفاده از لیزر مونالیزا برای خدمات درمانی و زیبایی واژن، عوارض دارد؟

یکی از باورهای شایع و اتفاقا اشتباهی که در بین عموم مردم رواج دارد، این است که استفاده از لیزر مونالیزا برای انجام خدمات درمانی و زیبایی که در ناحیه تناسلی انجام می شود، ضرر دارد. اکثریت معتقدند که اشعه های آن می تواند خطراتی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد.

لابیاپلاستی با لیزر یا جراحی؟

اما باید بگوییم که اشعه های لیزر مونالیزا با حداقل ترین خطر ممکن تابانده می شوند و آسیب پر خطری برای فرد به دنبال ندارد. تنها علائمی که ممکن است پس از استفاده از لیزر مونالیزا در واژن مشاهده شود، شامل تورم، التهاب و قرمزی است که پس از مدت کوتاهی از بین می رود. به علاوه هر چه مهارت پزشک برای استفاده از این دستگاه، بیشتر باشد، احتمال بروز این عوارض و شدت آن ها نیز تا حد زیادی کاهش می یابد.

فیلم انجام لیزر مونالیزا تاچ

تعداد جلسات لیزر مونالیزا تاچ

بستگی به میزان تیرگی یا شلی واژن یک تا سه جلسه نیاز به لیزر می باشد. مدت زمان انجام این لیزر بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه می باشد. تنها لابیاپلاستی در یک جلسه انجام می شود و نیاز به ترمیم مجدد ندارد.

برای انجام لیزر مونالیزا به چه کسی مراجعه کنیم؟

امروزه به دلیل استقبال زیاد خانم ها از روش های زیبایی غیرجراحی و تبلیغات گسترده در این زمینه مراکزی به صورت غیربهداشتی و غیر استاندارد از این لیزر استفاده می کنند. باید توجه داشته باشید از آنجا که ناحیه تناسلی بانوان حساس می باشد و به راحتی میکروب و باکتری در آن وارد می شود برای انجام این روش حتما به پزشک متخصص زنانی که دوره های تخصصی جراح زیبایی زنان را گذرانده مراجعه کنید.

هفده + 9 =