لیفت یا تنگ کردن واژن با نخ

وقتی در مورد اثرات پیری فکر می کنید ، احتمالاً پای علائم پیری مانند متابولیسم کند و گرگرفتگی های مهیب را که در بسیاری از زنان یائسه مشاهده می شود  ، تصور می کنید. به همراه این علائم این احتمال وجود دارد که واژن دچار تغییراتی از جمله شلی و گشادی می شود که می تواند بر روابط جنسی تاثیر منفی بگذارد . برای رفع این مشکل چه باید کرد ؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم .

پیری علت گشادی واژن

با افزایش سن زنان ، بافت های واژن نازک تر می شود که همین موضوع منجر به آتروفی یا خشکی می شود. بافت واژن در هنگام زایمان قابل انعطاف است و با خروج نوزاد حالت کشانی دارد و بعد از مدتی به حالت اولیه خود بازمی گردد. در حالی که با پیری ( یا زایمان های مکرر یا سخت ) بافت واژن می تواند خشک و کشیده شود و باعث ایجاد تحریک جنسی کمتر و ناراحتی برای خانمها می شود.اگر در سن بیست و یک سالگی خود هستید ، ممکن است فکر کنید ، “اما برای من مدت زیادی لازم است تا این اتفاق رخ دهد.” و ممکن است شما درست بگویید اما عواملی از جمله زایمان می تواند منجر به گشادی و شلی واژن شود. در این زمان مانند یائسگی، فرد دچار کاهش میزان هورمون استروژن می شود که این موضوع خود منجر به خشکی و شلی واژن می شود. البته می توان با هورمون درمانی این مشکل را برطرف کرد. روش های درمان گشادی واژندر صورتی که با این علائم مواجه هستند و هیچ راه حل آسانی ندارند ، معقول است که بدانید موضوع شدیدتر است. لیفت واژن یکی از روشهای تنگ کردن واژن می باشد  .روشی که از نخ های قابل جذب برای بالاکشیدن بافتهای شل واژن استفاده می شود . این روش نه تنها گشادی واژن را درمان می کند بلکه باعث جوانسازی ناحیه تناسلی می شود .

عکس-لیفت-واژن

نحوه انجام لیفت واژن با نخ

جراحی لیفت واژن با نخ روش نوینی است که برای افرادی که دارای اختلالات کف لگن و شلی ورودی واژن هستند مفید و موثر می باشد. نخ هایی که در این روش استفاده می شود از نوع جذبی بوده و حداکثر طی مدت ۶ تا ۹ ماه جذب می شوند. این جراحی به صورت سرپایی می باشد و بدون برش و بخیه انجام می شود . در نتیجه اسکاری بر جای نمی گذارد . این جراحی در مطب حداکثر به مدت ۳۰ دقیقه انجام می شود .

دکتر لیلا تدین  متخصص زنان و جراح زیبایی زنان دارای بورد تخصصی زنان و زايمان از دانشگاه تهران، به بررسی و تشخیص بیماری های زنان می پردازد. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره ۲۶۳۲۹۶۲۰ تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید.

لیفت واژن بیشتر در چه سنی انجام می شود ؟

این روش بیشتر در سنین قبل یا بعد از یائسگی استفاده می شود. همچنین این روش در خانم هایی که تنها یک فرزند دارند و نمی خواهند باردار شوند و از دیگر روش های جراحی استفاده کنند نیز مناسب است .

مزایای لیفت واژن با نخ

شلی واژن برطرف شده و گشادی آن درمان می شود. بیماران نسبت به روش های جراحی زیبایی واژن رضایت بیشتری دارند . از آنجائیکه برش و خونریزی در این جراحی وجود ندارد دوره نقاهت نیز ندارد . همچنین احتمال بروز عفونت با این درمان کاهش پیدا می کند.

نتایج لیفت واژن با نخ

جالب است بدانید هر چه از زمان جراحی می گذرد فرد تاثیر آن را بیشتر احساس می کند .

4 × دو =