دکتر لیلا تدین / بارداری و زایمان / بهترین متخصص زنان در تهران کیست؟
۹ دقیقه
دکتر لیلا تدین زبده ترین و بهترین متخصص زنان در تهران

بهترین متخصص زنان در تهران کیست؟

آنچه می خوانید...

بهترین متخصص زنان در تهران کیست؟ در واقع بهترین متخصص به شما در تشخیص و درمان بیماری های زنان کمک می کند. ما چگونه او را پیدا کنیم؟ ممکن است شما فکر کنید زمانی نیاز به مراجعه به متخصص زنان دارید که مشکلی بوجود آمده باشد. در صورتی که اینطور نیست و خانم ها پس از بلوغ به طور مداوم دچار تغییرات هورمونی و مشکلات متعددی می شوند. به همین دلیل باید به طور دوره ای و مرتب به یک متخصص زنان خوب مراجعه کنند. باید یک دکتر خوب را برای این کار انتخاب کنید اما دکتر زنان خوب در تهران را چگونه پیدا کنیم؟ در این مطلب می خواهیم با بهره گیری از دانش و تجربیات خانم دکتر لیلا تدین بهترین دکتر زنان تهران به شما در انتخاب بهترین پزشک کمک کنیم.

بهترین متخصص زنان در تهران دکتر لیلا تدین

ویژگی های بهترین متخصص زنان در تهران

دانش و تخصص لازم را داشته باشد

دکتر فوق تخصص زنان خوب در تهران می بایست دانش و مهارت کافی در حرفه خود را داشته باشد. دانش و تخصص یک پزشک است که به او در تشخیص دقیق بیماری ها کمک می کند. همچنین دانش متخصص زنان به او در درمان بیماری هایی همچون آندومتریوز، فیبروم، کیست تخمدان و انواع سرطان ها کمک می کند.

تجربه و مهارت او خیلی مهم است

مورد دوم برخورداری پزشک از تجربه و مهارت کافی در زمینه مورد نظر شما است. یعنی علاوه بر داشتن تحصیلات زنان، تجربه بالایی در تشخیص و درمان انواع بیماری های زنان داشته باشد. تجربه بالای پزشک است که به بیمار اطمینان بیشتری برای ادامه روند درمان می دهد.

به جدیدترین تکنیک ها و روش های درمانی مسلط باشد

دکتر زنان خوب تهران با وجود دانش، تخصص و تجربه نیاز به بروزرسانی اطلاعات خود دارد. چرا که تجهیزات و روش های درمای به طور مرتب در حال تغییر هستند. هر چقدر زمان به جلوتر حرکت می کند، علم روش های کم تهاجمی تری را برای درمان انواع بیماری ها ارائه می دهد. پزشک نیز برای درمان بیماری های زنان می بایست از این روش ها و تکنیک ها نیز بهره کافی برده باشد.

بیمار محور بودن بهترین دکتر زنان تهران

بیمارمحور بودن بهترین متخصص زنان در تهران یکی از مولفه هایی است که باید از آن برخوردار باشد. یعنی پزشک باید تا حد امکان به نظر و سلیقه مراجعین خود احترام بگذارد و مطابق با آن روند درمان را پیش ببرد. البته در صورتی که نظر فرد مراجعه کننده با استاندارهای علوم تخصصی مغایرت نداشته باشد و موجب آسیب رسانی به سلامت او نگردد.

صبور و دلسوز باشد

دکتر فوق تخصص زنان خوب در تهران می بایست از نظر اخلاقی و برخورد با بیمار در سطح بالایی قرار داشته باشد. صبور بودن هنگام شکایت بیمار از درد و ناراحتی خود، اهمیت بسیار زیادی دارد.

بهترین متخصص زنان در واقع کسی است که بتواند درک درستی از شرایط بیمار داشته باشد. سپس سر صحبت را با او شروع کند. از رویه درمان و بهبودی تا مشکلاتی که ممکن است بوجود آید و به مرور برطرف شود را با بیمار مطرح کند. به بیمار کمک کند تصمیم و دید واقع بینانه تری در برابر بیماری داشته باشد.

بیماران از مراجعه به او رضایت داشته باشند

بیماران از مراجعه به دکتر زنان تهران می بایست رضایت داشته باشند. از نحوه برخورد، تشخیص، درمان و تمامی موارد پس از آن رضایتمند باشند. این رضایت بیماران است که پیشینه و روزمه خوب و پرباری را برای کی پزشک می سازد.

یکی از نظرات بیماران در مورد دکتر لیلا تدین

کسی دکتر لیلا تدین دکتر زنان و زایمان میشناسه ؟ 

من برای لابیاپلاستی رفتم پیششون خیلی راضیم. پیش دکترای زیادی رفتما اما نمیتونستم به هیچکدوم اعتماد کنم. خانم دکتر رو هم دوستم بهم معرفی کرد و با کارشون آشنا بود که من رفتم. وگرنه هنوزم باید دنبال دکتر میگشتم 

خدمات بهترین متخصص زنان در تهران

بهترین متخصص زنان در تهران با داشتن تخصص و دانش کافی در زمینه زنان، نازایی و زایمان، می بایست خدمات متفاوتی را ارائه دهد. از تشخیص تا درمان بیماری کارهایی هستند که متخصص زنان خوب در تهران ارائه می دهد. به طور کلی می توان گفت دکتر زنان خوب تهران باید بتواند خدمات زیر را به بیماران خود ارائه دهد:


مراقبت های قبل از بارداری

چکاپ دوره ای

مشکلات مربوط به دوره قاعدگی

اختلالات رحمی

بیماری های زنان

جراحی واژینال

درمان انواع سرطان زنان

زایمان طبیعی و سزارین

درمان ناباروری

داشتن تجربه و مهارت کافی در زمینه انواع جراحی های زنان

مراقبت های بارداری


زمان مراجعه به بهترین متخصص زنان در تهران

پس از رسیدن به سن بلوغ

با تغییر شرایط جامعه و شیوع انواع عفونت ها در میان زنان، بهتر است پس از سن بلوغ به متخصص زنان مراجعه کرد. معمولاً دختران در این سنین با مشکلاتی مانند بی نظمی قاعدگی یا پریود نشدن روبرو می شوند. متخصص زنان با تجویز داروهای مناسب به بهبود این وضعیت کمک می کند. البته بیماری هایی مانند اندومتریوز، فیبروم و کیست تخمدان می توانند در این سنین خود را نشان دهند. پس چه بهتر که شما با مشاهده علائم هر گونه بیمار یا تغییراتی در وضعیت جسمی خود به متخصص زنان مراجعه کنید.

پس از ازدواج

یکی از دلایلی که خانم ها به متخصص زنان خوب تهران مراجعه می کنند، وجود مشکلاتی پس از ازدواج است. واژینیسموس، خشکی واژن، زخم دهانه رحم و یا خونریزی مشکلاتی هستند که خانم ها پس از ازدواج برای آنها به پزشک مراجعه می کنند. یکی دیگر از دلایل مراجعه به بهترین متخصص زنان در تهران، جلوگیری از بارداری است. ممکن است زوجین در اوایل ازدواج و یا تا چند سال پس از ازدواج علاقه ای به داشتن فرزند نداشته باشند. البته گاهی مسئله علاقه نیست و مشکلات مادی و یا برنامه های زندگی باعث این موضوع می شود.

اقدام برای بارداری

مرحله پس از ازدواج می تواند اقدام برای بارداری باشد که برای شروع بهتر است به یک متخصص زنان خوب مراجعه کنید. به ویژه اگر مدتها پس از ازدواج از روش های پیشگیری از بارداری استفاده کرده باشید. خانم ها ممکن است پس از ازدواج نیاز به درمان دارویی با مکمل ها داشته باشند.

پیش از یائسگی

پیش از یائسگی خانم ها با مشکلاتی مانند خونریزی بسیار زیاد و مکرر روبرو می شوند. این خونریزی ها باعث می شوند وضعیت جسمی یک زن بدتر شود و نیاز به استفاده از دارو داشته باشد. بهتر است خانم ها در سنین 45 سال به بعد، زیر نظر متخصص زنان باشند.

انجام انواع جراحی های زنان

انجام جراحی های برای برداشتن رحم، برداشته توده هایی مانند آندومتریوز و فیبروم یا کیست های تخمدان، برخی از دلایل مراجعه به بهترین متخصص زنان هستند. هر یک از ما خانم ها علاوه بر درمان به زیباتر کردن واژن و ناحیه تناسلی خود علاقمند هستیم. خانم هایی که چندین زایمان داشتند، ممکن است به دنبال جراحی لابیاپلاستی باشند. در عین حال خانم هایی که لاغر شده اند برای تزریق ژل به واژن اقدام می کنند تا واژن آنها جذاب تر شود و از رابطه جنسی خود لذت ببرند.

دکتر لیلا تدین بهترین متخصص زنان در تهران

بهترین متخصص زنان در تهران دکتر لیلا تدین است که تمامی ویژگی هایی که در این مطلب بیان کردیم را دارا می باشد. خانم دکتر در زمینه های مختلف زنان فعالیت می کنند و تجربه بالایی دارد که شما با یک مراجعه به این نتیجه خواهید رسید. در این بخش می خواهیم مهمترین خدمات دکتر لیلا تدین را به شما معرفی کنیم.

بهترین متخصص زنان در تهران دکتر تدین
جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا تاچدرمان اختلالات و بیماری های زنان با لیزردرمان بیماری های زنان با به کارگیری RF
انجام کلیه اعمال ژنیکولوژیجراحی هودوپلاستیتزریق ژل و چربی به واژن
تشخیص و درمان انواع عفونت های واژن و رحمدرمان تنبلی تخمدانرفع چسبندگی رحم
درمان زگیل تناسلیدرمان اندومتریوزهیسترکتومی
زایمان سزارینزایمان طبیعیمیومکتومی
مزوتراپیلابیاپلاستیهیستروسکوپی
پرینورافیواژینوپلاستیپولیپکتومی

چرا دکتر لیلا تدین را انتخاب کنیم؟
دکتر لیلا تدین دوره دکترای عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی استان تهران گذرانده است. مدرک تخصصی جراحی زنان و زایمان را نیز از همین دانشگاه اخذ نموده اند. ایشان در زمینه انواع جراحی های درمانی و خدمات زیبایی زنان، تجربه و مهارت فراوانی دارند که می توانند به شما عزیزان کمک کنند. تکنولوژی های لیزر و امواج رادیوفرکانسی RF از جمله بهترین روش های جراحی و درمان اختلالات و بیماری های زنان هستند. این روش های پرتقاضا توسط دکتر تدین نیز به کار گرفته می شوند.

شماره تماس های مطب بهترین متخصص زنان در تهران

سوالاتی که به شما در پیدا کردن دکتر زنان خوب تهران کمک می کند

فرق میان ماما با متخصص زنان و زایمان چیست؟

پزشک ماما وظیفه بررسی و حفظ سلامت جنین و مادر را بر عهده دارد. از همین رو قبل از بارداری تا پس از آن مادر و فرزند می توانند تحت نظر او باشند.

دکتر لیلا تدین عمل لابیاپلاستی را چگونه انجام می دهد؟

لابیاپلاستی با لیزر مونالیزا تاچ و جراحی از طریق RF روش هایی هستند که دکتر لیلا تدین برای این عمل زیبایی واژن استفاده می کند.

دکتر لیلا تدین در کدام بیمارستان ها فعالیت دارند؟

دکتر لیلا تدین تنها در بیمارستان خاتم الانبیا فعالیت می کنند.

آیا دکتر لیلا تدین سزارین اختیاری نیز انجام می دهند؟

بله شما می توانید برای زایمان سزارین به صورت اختیاری به ایشان مراجعه نمایید تا زمان دقیق زایمان برای شما مشخص شود.

در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه زنان، جراحی های زیبایی، بلوغ، یائسگی و هر مورد دیگری که شما را به چالش کشیده، می توانید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. خانم دکتر لیلا تدین به تک تک سوالات شما پاسخ می دهد.

کلام پایانی

در نهایت در مورد بهترین متخصص زنان در تهران می توان گفت که پیدا کردن چنین متخصصی نیاز به تحقیق و پرس و جو دارد. پیگیری نظرات بیماران در مورد یک متخصص زنان خوب در تهران که از مراجعه به او رضایت داشتند اهمیت بسیار زیادی دارد. البته گاهی برخی بیماران نظرات غیر منطقی در مورد پزشکان مطرح یم کنند که هیچ ارتباطی به آنها ندارد. شما با در نظر گرفتن نظرات اکثریت افراد است که می توانید بهترین تصمیم را در این مورد بگیرید. داشتن یک مراجعه حضوری به مطب پزشک نیز به طور قابل توجهی به شما در ادامه روند درمان می تواند کمک کند.

دکتر لیلا تدین

جراح و متخصص زنان اخذ مدرک دكترای عمومی از دانشگاه علوم پزشكی تهران دريافت مدرك تخصصی جراح زنان و زايمان از دانشگاه علوم پزشكی تهران دارای بورد تخصصی زنان

7 پاسخ

  1. سلام خانم دکتر عزیز.
    آیا می توان در بارداری (ماه چهارم بارداری) واکسن کرونا (فایزر یا مدرنا) تزریق کرد؟ چه عوارضی ممکنه برای جنین داشته باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سیزده =

درخواست مشاوره رایگان!